perjantai 12. huhtikuuta 2013

Whole week was full of different things to do


 Oon tosi surkee kirjottaan yhtää mitään siitä, mitä oon tehny ja mietein, etten tuu enää kertoo pitkii sepustuksii vaa yksinkertasia asioita joita on käyny. Simple as that ~ Olis kyl kiva kertoilla paljon asiaa, mutku oon niin saakelin laiska !

Kuitenkin. Mä oon alkanu jostain syystä katomaan ihan _hirveesti_ elokuvia. Pääsiäisen aikana katoin varmaan 4-5 leffaa ja sen jälkeen on nyt kattonut ainakin kolme elokuvaa. Pitäs uskaltaa vaan ottaa riskejä ja lainata jotain, mistä ei oo mitään hajua, mutta en sit tie. Se on kuitenki 3e ja tuntuu typerältä maksaa sen verran jostai, mistä ei tykkää. Toisaalta taas. En mä ikääni voi samoja leffoja kattella.




Musta tuli myös twitter- julkkis. The GazettE ilmotti tulevansa suomeen ja koko media räjähti. "III ! LIPPUJA! PAKKOPAKKOPAKKO! TAHDON! MITÄ JOS EN SAA LIPPUA" ja sit ylin päivitys oli itte Rukilta: "zzz..". En voinu ku revetä nauruun siinä vaiheessa. The GazettE ei oo mulle oikeen enään mitään. Se harmittaa mua ihan hirveesti, mutta ei mahda. Jätkien tuottis alkaa kärsiä siitä tahdista mitä ne vetää, fandom on ihan kamala ja plääplää. Ihan liikaa draamaa ympärillä.
Ittellä oli lähellä etten olis saanu lippua, mutta kyllä se sit tuli mahdolliseksi. Kiitos, Nyamolle, joka suostu ostaa sen ja odottaa, että saan rahaa maksaa takasin. Keikalle en kyl olis menny , ellei Kata olis mua sinne pyytänyt eriksee. Ollaan sen kanssa mietitty varmaan 3-4 vuotta, että mentäs yhes keikalle. Ensin sen piti olla Girugamesh, mutta nyt se on sitten Gazetton poppoo. Äiti ei edes yrtittänyt estää ku ilmotin, että minähän lähden Helsinkiin sinä viikonloppuna. "Aa. Okei ~ Senkus".




Käytiin torstaina koulun kanssa Helsingissä muuten. En nyt alkas kehuu sitä reissua. Mua pelotti ja ahdisti suurimmanosan matkasta ja tien käyttäytyneeni tosi idioottimaisesti muutamia ihmisiä kohtaan siitä hyvästä. Noora, jos siis luet tän ni anteeks, että olin typerä! Me käytiin kuitenkin erään Nellin kanssa syömässä Kampin alakerrassa olevassa sushi- ravintolassa. Se oli eka kerta ku söin "oikeeta" sushia. Ei mikään eksoottisen positiivinen kokemus ollu, mutta huomattavasti parempaa kun se, mitä sain sillon kaupan lihatiskiltä.



Samalla Helsingin reissulla me käytiin Aleksanterin teatterissa. Aku Hirviniemen esitys, Melomista. Oli muute ensimmäinen ennakkonäytös ja kohotan virtuaalista hattua tälle kaverille. Esitti kahden tunnin monologin (=yksinpuhumista) ! Meikäläisen IT- ryhmä panikoi jo ~5min monologista. Parista kohtaa huomas, että sanat unohtu tai meni sekasin, mutta se on täysin inhmillistä, enkä lähtis siitä kyllä moittimaankaan.
Henkilökohtasesti mä tykkäsin siitä teatterirakennuksesta itsestäänkin. Se oli kaunis ja voi luoja miten iso se kattokruunu oli. Mä luulin, että olohuoneen kattokruunun puhditaminen olis tuskaisaa, mut en edes haluu tietää, mitä toi vaatis..



Vaikka mielestäni en mitään ostanut, meni multa silti ~44€. Se on oikeesti ihan kamalan paljon siihen nähden, mitä ostin. Ruokaan meni 23€ enkä tykkää siitä yhtään vaikka "kunnon ruoka" maksokin kympin ja sit ostin yhden leivän huoltoasemalta, joka oli 4,50. Olin aika yllättynyt kun ei tarvinnut kysellä gluteenittomia leipiä sieltä kassalta vaa se oli valmiina siinä "vitriinissä".
Jokatapauksessa. Matkaan sattu Mucc'n Best of Mucc- albumi. Muutama sama biisi, mitä just ostamssa Shangri-la - albumissa on, mutta en pistä yhtään pahakseni. Levy oli käytetty ja se makso 10€. Oli mun mielestä halpa. Shangri-la'sta maksoin melkeen 20€, joten säästöä tuli tehtyä.
Oon myös ilonen siitä, etten löytänyt lompakkoa Helsingistä kuten aattelin. Sellanen meinaan odotti eteisen pöydällä. Äiti oli saanut sen jostain tilauslahjana ja mun silmään se on kiva. Kyllä, tykkään lompakoista ihan hirveesti ja liikaaki.



Tänään oli myös ex-bändin kitaristin synttärit. Ekaa kertaa elämässäni mulla oli alkoholipitosta juomaa mukana. Toisin ku muistin, toi siideri maistu kamalalta ja tän kitaristin tyttöystävä ilmotti, että voi "ostaa sen multa pois" eli siideri sai juojan ja mä rahat takasin. Muumilimulla mentiin sit ja loppuaika vedellä. Ei mitään ihmeellistä ollu, enkä viihtyny ku ysiin asti. Jotenki en tykkää ajatuksesta, että oon selväpäisenä alkoholisoituneiden ihmisten seurassa.
Jokatapauksessa. Siihen reissuun upposki sit kummasti kuus euroa, kun ostettiin salmari- pullo kaverille synttärilahjaksi ja ittelle toi muumilimu. Tunnen itteni hirveeks ihmiseks, ku oon pihi rahasta, mutta ei voi mitään. Oon vaan tottunu siihen, ettei se kasva puissa.




Siinä ei sitte tainnukkaa olla muuta. Toi söpö ruttunassu on muuten Jami, Nyamon mopsi. Oon liian laiska linkkaa Nyamon blogia mut ettikää se tuolta --->
Btw. Ei onneks ressaa ku me saadaan maanantaina kokeet takasin @ _ @

-See you

2 kommenttia:

  1. Nonni, nyt sillä on jo best of MUCC kans... oon niin vihree...
    Mutta alkuperäne syy miks rupesin kirjottaa oli Step up 3 :D ok maailman tärkein komma :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut se oli halpa ni ostin sen sen takia :D ja step up 3 on ihana- kuten on se nyt viimisinkin.

      Poista